Samanta Louis - Chłopak, który pokazał mi, jak żyć - Patronat Ailes ;)

Kochani zaczytani,

właśnie dodarła do mnie książka Samanty Louis "Chłopak, który pokazał mi, jak żyć", jej literacki debiut pod patronatem Literackiej Grupy Ailes :)

Autorka zebrała już kilka pochlebnych recenzji, zatem serdecznie zapraszamy, nie tylko do zerknięcia w nie, ale przede wszystkim, do przeczytania samej książki :)

Osobiście, nie mogę się doczekać weekendu, kiedy to usiądę sobie wygodnie na leżaczku (liczę na przychylną pogodę :P) i wejdę do przedstawionego przez Samantę świata, by zapoznać się z historią Anastasi i Nate'a ;) 

"Mówi się, że miłość to lekarstwo, które jest w stanie uleczyć nawet najgłębsze rany, ale czy tylko?" - czytamy na okładce książki :) Czy może być zatem piękniejsza lektura, niż o lekarstwie zwanym miłością? Przekonajcie się sami, sięgając po tę pozycję ;) 

My, serdecznie polecamy! 


You May Also Like

8 komentarze

  1. Szukałam książki na weekend i znalazłam! :-) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszymy się ogromnie, że udało nam się w tych poszukiwaniach pomóc ;) Dziękujemy za komentarz, życzymy przyjemnej lektury, i również serdecznie pozdrawiamy :)

      Usuń
  2. Piekny wstep jak rozumiem do pieknej ksiazki o milosci.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak najbardziej, bo nie ma nic bardziej pięknego i jednocześnie trudnego, niż miłość :) A ta książka zawiera wszystkie barwy tego uczucia. Dziękujemy za komentarz i serdecznie polecamy tę lekturę ;)

      Usuń
  3. Pierwszy raz słyszę o tym tytule, może warto po niego sięgnąć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z pewnością będzie to przyjemnie spędzony czas ;) Dziękujemy za komentarz, i zapraszamy do lektury :)

      Usuń
  4. Miłość to wdzięczny i pojemny temat. Ciekawa jestem jak został tutaj potraktowany :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja za to planuję spędzić weekend aktywnie. Na spotkaniach ze znajomymi i meczu żużlowym :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za poświęcony czas na naszym blogu. Będzie nam miło, jeśli zostawisz kilka słów od siebie ;)
Pozdrawiamy – Ailes.