Czy warto czekać?

by - 19:54

W Piekle robi się coraz cieplej i to nie tylko z powodu nadchodzącej wiosny! O, nie. To Godzina Diabła sprawia, że ścieramy pot z czoła oraz zmieniamy kubek gorącej herbaty na orzeźwiający sok pomarańczowy. A, żebyście nie musieli wierzyć nam na słowo, przedstawiamy fragmenty naszych prac:





Tytuł: Mandy
Autor: Monika Pawliczak
Cytaty:

"– Ten dom ma naprawdę przerażającą historię – mówi deweloper, gdy mężczyźni przekraczają próg starego, zaniedbanego domu. – Wierzy pan w demony? 
– Jestem katolikiem – odpowiada mężczyzna, oglądając się po salonie, w którym obecnie się znajdują. – Jeśli wierzę w Boga, wierzę również w siły nieczyste."
Mój wzrok mimowolnie zatrzymuje się na wskazówkach dużego zegara, stojącego na wprost mnie. Mała wskazuje trójkę, duża dwunastkę. Trzecia w nocy. Zupełnie tak samo, jak poprzednim razem."
Próbując przekonać się o własnej, chwilowej niepoczytalności, podchodzę do biurka, przy którym Roger zostawił lalkę i siadam na obrotowym krześle. Obracam się na nim kilka razy, aż zatrzymuję się dokładnie na wprost mojej obsesji. 
– Jesteś tylko lalką, prawda?"

Tytuł: Niewidzialny Dotyk
Autor: Anna Tuziak
Cytaty:

 "– Rzucałyśmy nożami, piłyśmy, a na koniec uprawiałyśmy gorący sex."
"Był niczym mięsożerna rosiczka. Wabił pięknym widokiem i zaskakiwał przeciwieństwem tego, czego się po nim spodziewano. "
"– Co to za beczki? – zapytała Amy, widząc przy każdym z pomieszczeń stojącą jedną albo dwie beczki.
  – To cały ich sanitariat. Tam mają wodę.
  – Do mycia?
  – Do wszystkiego – powiedziała pustym głosem Whitley. – Tu nie ma kanalizacji, wodociągu, prądu. Nie ma niczego." 
 – Amy, posłuchaj mnie uważnie. Ludzie, z którymi będziesz miała do czynienia są bezwzględni. Dla nich zabicie człowieka, to tak jak zabicie muchy. Nie liczą się z nikim."

Tytuł: Tessa Brown
Autor: D. B. Foryś
Cytaty:

"– A czego się spodziewałaś? – zapytał nieznajomy z wyraźnym rozbawieniem. – Jakiegoś podstarzałego szamana z plemienia Bladych Twarzy?"
"  Na uspokojenie zszarganych nerwów wypiłam także kilka sporych łyków whisky, bo chyba nie dałabym rady zrobić tego wszystkiego na trzeźwo."
Zrealizowanie mojego chaotycznego planu wymagało sporego wysiłku, a przede wszystkim kombinowania, sprytu i niewielkiego szantażu, ale byłam praktycznie pewna, że odniosłam zamierzony skutek."
Zaparło  mi dech. Ból był tak potężny, że dosłownie  mogłabym go porównać do zderzenia z pędzącym pociągiem."
Tytuł: Maska Demona
Autor: Agatha Moulin
Cytaty:

" W umyśle Ezekiela pojawił się obraz bezbronnej, obróconej tyłem kobiety, która błagała o litość. Siedziała na krześle pośrodku narysowanego krwią pentagramu. Krzyczała, kiedy srebro dotykało jej bladej skóry, paląc ją od środka jak i na zewnątrz."
Często chodził z małą Candidą Marsheles, córką Lucyfera, na spacery właśnie do tego niewielkiego lasku. Pokazywał dziewczynce piękno natury, uczył ją, czym były kwiaty, co lubiły jeść wiewiórki, jak z nimi postępować, co się plewiło w ogródku. Był świetnym dziadkiem."
Szli przez długi czas, gdyż mężczyzna nie chciał na razie korzystać z teleportacji. Musiał oszczędzać siły, żeby sprowadzić tych małych gnojków do Piekła, bez pokazywania im drogi, którą się schodzi."


To tylko krótkie fragmenty tekstów, które szlifujemy. Już niedługo udostępnimy kolejne cytaty, abyście mogli zobaczyć, co dla Was szykujemy! Czy warto czekać? Myślę, że tak, bo planujemy wiele niespodzianek i niezapomnianych emocji...




You May Also Like

0 komentarze

Dziękujemy za poświęcony czas na naszym blogu. Będzie nam miło, jeśli zostawisz kilka słów od siebie ;)
Pozdrawiamy – Ailes.