Tik - Tak, Tik- Tak...

by - 11:08


Oto kolejna partia fragmentów prac, które ukażą się w Godzinie Diabła. Nie wiem jak Wy, ale my je uwielbiamy...



Tytuł: To Tylko Stary Zegar
Autor: EchooX
Cytaty:

"Przechodzę przez wejście, a lodowaty przeciąg uderza mnie w twarz. Zaprzyjaźniłam się już z tym uczuciem. Towarzyszy mi za każdym razem. Tak samo jak kurz osiadający na rzęsach. Jesteśmy starymi znajomymi."
 "Jestem na skraju ogromnej przepaści. Jeśli to wszystko było na nic, zaraz z niej runę. A upadek będzie długi, bolesny i przepełniony krzykiem."
"Nie dzieje się kompletnie nic. Odłamki szkła rozpryskują się po okolicy i odgłos ich uderzania o podłogę to jedyny dźwięk, jaki rozbrzmiewa w głuchej ciszy. Nie słyszę nawet własnego oddechu, który wstrzymałam z nerwów.Nic."
"Wyobrażam sobie spadający śnieg. Biały puch, który szczelnie pokrywa moją skórę i ukrywa mnie przed światem."

Tytuł: Under
Autor: Monia

 "Ta dziwna obecność przyciągała mnie jak magnes . Wiedziałem gdzie iść."
– Piekła nie ma, niebo nie istnieje, sny to tylko zbłąkane impulsy elektryczne w mózgu… – Usłyszałem głos. Kobiecy. – Świat sprowadzony do nieskończonej liczby atomów i bezprzewodowego Internetu…"

 "– Skąd…? Cholera, nie mam pewności, że… – Czyż nie na tym polega wiara? – Wyszczerzyła zęby w uśmiechu, który nie był już miły."

Tytuł: Ateński Podpis 
Autor: Paula Ołdak


"Całe swoje życie spędziłaś, pokazując mi, że mnie kochasz."
"Pamiętajcie dziewczynki, znajdźcie coś w co warto wierzyć i trzymajcie się tego tak mocno jak chwasty ziemi. Przeżyłem tyle lat tylko dlatego, że marzyłem i wierzyłem w te marzenia – oznajmił mężczyzna takim tonem, jakby zdradzał nam najściślej chroniony sekret."
 "Teraz czułam brzydką, piekącą zazdrość. Pragnęłam być Nataszą. Niczego nieświadomą, pełną uczuć i dziecięcej szczerości. Jednak nie mogłam, a dziadek chyba o tym wiedział, bo spojrzał na mnie ponad jej ramieniem i mrugnął, a w oczach miał swoją dawną zadziorność. Przynajmniej tak to zapamiętałam, bo nie chciałam pogodzić się z myślą, że umarł jako słaby, chudy staruszek z wiotkimi kończynami."
To fragmenty następnych utworów, które będziecie mogli przeczytać w naszej antologii. Mamy nadzieję, że znalazły miejsce w Waszych sercach.




You May Also Like

0 komentarze

Dziękujemy za poświęcony czas na naszym blogu. Będzie nam miło, jeśli zostawisz kilka słów od siebie ;)
Pozdrawiamy – Ailes.