Melancholia (Sil)

by - 21:10

Dziś kolejna porcja wierszoklectwa. Miłego czytania.

S.

* * * * *

Czasami życie boli bardziej niż śmierć. Szczególnie wtedy, kiedy nie dane nam było się pożegnać, z tymi, których tak kochaliśmy.

RAZ JESZCZE
Idę powoli,
irracjonalnie opóźniając cel wędrówki.
I gdy wreszcie jestem,
niespiesznie spoglądam na tablicę ze złotymi literami.
Symbole układające się w wyrazy
ranią mnie raz jeszcze.
Ogarnia mnie chłód.
Mimowolnie przymykam powieki
i czuję twój subtelny dotyk.
Powoli gładzisz moje włosy, policzki.
Całujesz moje usta budząc je do życia.
A ja drżę czując twoje dłonie na moim ciele.
Niecierpliwie otwieram oczy,
by móc cię znów zobaczyć.
By ostatni raz ujrzeć twoje piwne oczy.
Ale ciebie już nie ma.
Znikasz tak szybko,
jak się pojawiasz.
A mi pozostaje jedynie napis na tablicy
i te codzienne wizyty.
Tu,
gdzie mogę z tobą być.




Miłość bywa ślepa. Kochamy tych, którzy na to nie zasługują. Zaś nie zauważamy tych, dla których jesteśmy całym światem.

KŁAMSTWO
W twoich ramionach tak mi bezpiecznie,
Tak dobrze…
Czuć twoją obecność, twoje ciało
Tak blisko,
Choć przez chwilę…
Odchodzi to, co złe,
Mój strach, mój lęk…
Wszystko wydaje się takie łatwe…
Jednak ty odchodzisz,
A ja znów jestem sama
I czekam…
Bo ty zawsze wracasz…
Ukoić swoje sumienie
I kolejny raz skłamać mówiąc - kocham…


Przyznanie się do swoich uczuć wymaga odwagi, pewności, że to jest właśnie to.  Tylko czy taka pewność istnieje? Miłości nie da się policzyć, ani zmierzyć. Ona jest, albo jej nie ma. A odkładanie tych dwóch słów, może się źle skończyć. Może już być za późno.

NIEWIADOMA
Usiadłam na brzegu rzeki,
Patrzyłam na rwący nurt,
Przesypywałam żółty piasek przez swoje palce,
I myślałam.
O tobie,
o nas.
O tym co było i jest.
Lecz mimo upływającego czasu,
dalej nie wiem, co czuję.
Czy miłość,
czy tylko jej namiastkę?

Tysiąc myśli krąży mi po głowie,
a ja wciąż szukam odpowiedzi.
Słońce chyli się ku zachodowi,
ptaki zataczają kręgi na niebie.
Ty pojawiasz się tak nagle jak wtedy
i mówisz to co chcę usłyszeć.
Tylko dwa słowa,
a może aż dwa?
A ja zdaję sobie sprawę,
że już wiem.
Jednak szeptam – poczekasz?

You May Also Like

0 komentarze

Dziękujemy za poświęcony czas na naszym blogu. Będzie nam miło, jeśli zostawisz kilka słów od siebie ;)
Pozdrawiamy – Ailes.